KemBang, PerkemBanGan, MengemBaNgKAN, DIkembaNGkaN.. ^___^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Thursday, February 24, 2011

Share Share ya...

باسم الله الرحمن الرحيم

Masuk hari nie, my darling dah 5 hari outstation ke Sandakan.. Nie dia send kat FB nak ubatkan rindu kitorang....
.
.

.
.

Miss him deadly.. Officially next month dia akan full time kerja dengan abang dia.. Bulan nie dia dah antar notis kat current company yang dia kerja nie.. Good for him and me as well la sebab boleh lah telinga nie berenti dengar dia mengomel pasal pompuan a.k.a andalusia yang act macam big boss di sini yang selalu x puas hati dengan kerja dia.. Dah almost setahun dia bertahan dengan kerenah tu pompuan.. Maybe dah sampai dah limit  kot hubby kita dgn leteran dia, tu yang hubby bagi notis bulan nie nak cau dah dari company tue... Betul juga la, kalau dah mmg x serasi dgn team mate kita sendiri buat aper nak stay lagie kan.. Hmmm.. Kalau la beta x tanggung hutang yang berbilion2 tiap-tiap bulan, buat aper la nak makan gaji and makan hati duk kat ofis kan??? Hehehe..

Back to the story pasal hubby I outstation nie.. Kalau dulu mummy yang selalu outstation ulang alik atas tuntutan kerja.. Tapi memandangkan demand kerja sekarang yang kurang outstation dan bajet yang limited jadi memang duk 8 jam 5 hari seminggu la kat depan komputer ofis.. Sekarang harap Perkeso jer la nak pinjam khidmat kitorang so ada juga la can nak keluar opis yang memboringkan itu... Especially kalau outstation ke Tawau, sangat2 la teruja.. Hehehe... Tanah kelahiran tue... Kalau nak ke sana mesti bawa anggota sekali berjumpa dengan nenek dan datuk kesayangan dorang.. Seb bek la dorang masih di bawah 2 tahun lagie, so kena bayar tax jer..

Aik.. Dah menyimpang lagie pasal cerita tadi.. Hehehe.. Sebenarnya kita nak cerita pasal hubby kita yang nun jauh kat Sandakan nie.. Sangat sangat la merindui dia...Sampai terbawa-bawa ke mimpi tau!! DADDY, WE MISS YOU A LOTTTT!!! Demi keluarga yang dicintai dan untuk menampung pampers and susu anggota-anggota sebulan, terpaksalah duk berjauhan sementara.. Esok daddy dah balik.. So can't wait for tommorow!! (Nie jer ker nak criter??? Tadi banyak idea tapi skarang dah no idea.. :-))...

Memandangkan hubby dah bagi notis bulan nie, that's mean beginning next month we all kena struggle sikit... So sekarang nie apa jua peluang yang ditawarkan untuk survive, we all akan cuba untuk rebut peluang tue.. So far he will work with abang dier dalam bidang tourism.. Jadi tour guide cum driver dulu... Untuk information about kitorang punya package, visit kat cnie yer..



Untuk bisnes yang lain untuk menampung tour season yang x seberapa nanti, orang cakap sediakan payung sebelum hujan kan, so ader la member my hubby nie bagi bisnes kat hubby jadi agent dier kat Sabah nie untuk jalankan bisnes jual produk Malaysia... Produk ini akak bakal muncul di blog atas nie.. So wait n see jer la apa produk yang bakal keluar nanti yer.. Dijamin 100% berkualiti dan memuaskan..
Buat kawan-kawan dan viewers kat sini, doakan yer semoga pintu rezeki akan dibukakan untuk kami.. Semoga doa-doa kalian juga akan dibalas dengan rezeki Allah yang melimpah luah.. AMIN...
Sekian dulu buat kali ini....

Wassalam....

2 comments:

  1. gud luck kak! involve dlm tourism field. i like! my field jgk tu :) -sueodden :p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...